Doprava zboží po ČR
Druh dopravy - ČR | Dopravné zdarma | Cena dopravy v Kč | Způsob platby |
Osobní vyzvednutí - Horní Heřmanice | zdarma | v hotovosti | |
123 kurýr | zdarma nad 2000 Kč | 90,- Kč při objednávce do 2000 Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍKOVNA | zdarma nad 2000 Kč | 65,- Kč při objednávce do 2000 Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍK DO RUKY | zdarma nad 4000 Kč | 130,- Kč při objednávce do 4000 Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU | zdarma nad 4000 Kč | 130,- Kč při objednávce do 4000 Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Položky s délkou větší než 120 cm a hmotností vyšší než 5kg odesíláme přes společknost 123 kurýr.
Platba předem CZK:
Číslo účtu: 2301799169
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: čtyři čísla objednávky popř. vyčkejte na info email s instrukcemi k platbě
Doprava zboží na Slovensko
Druh dopravy - ČR | Cena dopravy v Kč | Způsob platby | |
123 kurýr | zdarma nad 2500 Kč | 160,- Kč při objednávce do 2500 Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Platba dobírky na Slovensku probíhá v EUR v kurzu, který se řídí dopravce. V případě platby předem na náš EUR účet jsou ceny přepočteny v kurzu 25 CZK / 1 EUR.
Platba předem EUR:
SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168
Osobní vyzvednutí
Objednané zboží si můžete po dohodě vyzvednout v Horních Heřmanicích (Horní Heřmanice 176).
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím telefonicky nebo emailem.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
- Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky - průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
- Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.
Byla-li původní objednávka placena:- Převodem předem:
prosíme o dodání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit - Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat
- Převodem předem: